venres, 9 de marzo de 2012

O entomodelfo de Ismael Domínguez

Ola! Chámome Ismael e teño un Entomodelfo na miña casa.El chámase Lois e sempre, sempre vai de traxe e gravata. El non traballa, é mais, pasa todo o día folgazaneando. Para min é o meu mellor amigo: ve a tele comigo, xoga comigo e encántalle que lle lea un conto, sempre o mesmo. Cando eu vou para á escola el vaise cos seus de parranda e non volve ata que eu chego da escola. El é moi bo pero sempre anda a xogar co balón na casa e ademais e moi, moi, moi patoso: vai andando e tira as lámpadas, tira bólas e rompe os espellos, tropeza con todo… Pero, a pesar diso é moi simpático e divertido. El ten unhas enormes ás, pero non sabe voar e por iso todos os días cando remato os deberes axúdolle a voar: el estende as ás e eu empúrroo para que co vento logre voar: ten ás porque provén dunha familia de paxaros que o abandoaron a súa sorte nun bosque frío e solitario, onde eu, un día paseando, encontreino.E dende aquel día é a miña mellor mascota, e por iso, intento coidar del o mellor posible para lograr que sexa feliz na súa vida e impedir que alguén o escravice ou o trate mal.    

Ningún comentario: